Hamulce szczękowe GALVI typu N(NV) HYD... zgodne z normą DIN 15435, wyposażone w elektrohydrauliczne napędy HYDRO GALVI oraz zewnętrznymi regulowanymi sprężynami głównymi.
Hamulce dwuszczękowe bębnowe, ze zwalniakami elektrohydraulicznymi są przystosowane do współpracy z bębnami hamulcowymi na powierzchni zewnętrznej.
Hamowanie wykonywane jest poprzez zabudowaną sprężynę w korpusie zwalniaka, która powoduje docisk zamontowanych na hamulcu szczęk do bębna hamulcowego.
Wyposażenie standardowe obejmuje:
- zwalniak elektrohydrauliczny o klasie szczelności F, IP65
- aluminiowe szczęki hamulcowe (zgodne z normą DIN 15435) wraz z tulejami stalowymi (CD)
- bezazbestowe okładziny o współczynniku tarcia μ = 0,42 (42)
- ocynkowane sworznie (PS)
- tuleje samosmarujace na sworzniach głównych (AU)
- ocynkowane sworznie, pręty ściągające (ZN)
- farba epoksydowa antysolwentowa kolor końcowy SZARY RAL 7001
- dźwignie i podstawa z żeliwa dla modeli o średnicy od 160 mm do 500 mm
- stalowe dźwignie i podstawa dla modeli o średnicach 630 mm i 710 mm (podstawa stalowa, w przeciwieństwie do żeliwnej, musi całkowicie stykać się z podłogą)
Wyposażenie dodatkowe (na życzenie Klienta):
- urządzenie samoregulujące (NV)
- szerokie szczęki hamulcowe (1,5 raza szersze niż szczęk w standardzie DIN) (CL)
- sworznie ze stali nierdzewnej (SS)
- smarownice na sworzniach głównych (GR)
- mikroprzełącznik pozycji otwartej po lewej lub prawej stronie (FIA-L/R)
- mikroprzełącznik zużycia okładzin po lewej lub prawej stronie (FIC-L/R)
- ręczny system otwierania i zamykania po stronie przeciwnej do strony FIA opcjonalnych elementów (HAN-L/R)
- zawór opuszczania dla pędnika HYDRO (nie dostępny dla modeli z pędnikami 024, 031, 051 i 081) (LO)
- zawór podnoszenia dla pędnika HYDRO (niedostępny dla pędników 024, 031, 051 i 081) (LI)
Elementy składowe hamulców bębnowych GALVI znajdziecie Państwo pod tym linkiem.
Poniżej przedstawiamy podstawowe parametry hamulców:
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Naszym działem Sprzedaży.